به گزارش روابط عمومی پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر، انتشارات این پژوهشکده کتاب «مجموعه مقالات هماندیشی هنر و رسانههای ارتباطی در عصر کرونا» را منتشر کرد. در این کتاب آمده است: آنچه امروزه برای متخصصان ارتباطات و حوزه مطالعات رسانهای بسیار مهم و حیاتی است اهمیت پدیده کروناویروس به عنوان یک اصل بنیادی در تغییر سبک زندگی انسان معاصر است، به گونهای که میتواند صدر بسیاری از جریانهای اطلاعاتی، تخصصی، علمی و پژوهشی رسانههای دنیا باشد. به عبارتی، این همهگیری آسیبزا روی همه مناسبتهای جهانی، بهویژه رسانههای ارتباطی، تأثیری شگرف داشته که میتوان گفت حوزه ارتباطات و رسانهها را به دو بخش پیش و پس از کرونا تقسیم کرده است، و باید اذعان کرد که بستر اغلب رسانهها، پس از این همهگیری با پیش از آن بسیار متفاوت است. در این مجموعه با مقالهها و نوشتارهایی آشنا میشوید که این پدیده همهگیر را از دیدگاه و بینشهای کمّی و کیفی به واکاوی و وارسی گذاشته است. کتاب حاضر شامل مقالات مختلفی بدین شرح است: -مقدمه دبیر علمی / غلامرضا آذری ـ نقش تحولساز رسانههای جمعی شبکههای اجتماعی در دوره اپیدمی کرونا درجامعه /نصرالله جهانگرد ـ بررسی تأثیرکرونا در هنرـ صنعت ـ رسانه بازیهای رایانهای/ بهروزمینایی ـ تحول در آموزش دانشگاهی مبتنی بررسانههای دیجیتال درعصرکرونا/ یونس سخاوت ـ استفاده از ظرفیتهای انیمیشن برای آگاهیبخشی جامعه،در ایام کرونا /سیدعلیرضاگلپایگانی ـ تأثیر طنز در آموزش مجازی هنربرای کودکان دردوران همهگیری کرونا/ ساراوالانیا ـ تحلیل ظرفیتهای اینستاگرام درتوسعۀ بازارآثار هنری دردوران محدودیتهای ناشی از همه گیری کوویدـ19/ پرنازگودرزپروری ـ مشکلات آموزش مجازی درمدارس: ناشی ازپاندمی کرونا/ ساراعابدینی ـ نقش هنرمندان درآگاهیسازی اجتماعی؛تطبیق دو دورۀ آنالوگ و دیجیتال/ عسل ناجیان ـ تأثیر شیوع جهانی کوویدـ 19 براستفاده هنرمندان ایرانی از اینستاگرام؛مطالعه موردی صفحه «دستسازههای شینا»/ نفیسه لاله ـ نقش فناوریهای ارتباطی درسلامت فردی عصرکرونا/ نسرین سیدابوالقاسم خان «هماندیشی هنر و رسانههای ارتباطی در عصر کرونا» به همت پژوهشکده هنر و گروه تخصصی چندرسانهای فرهنگستان هنر و با دبیری علمی غلامرضا آذری در بهار سال ۱۴۰۰ برگزار شد. علاقهمندان برای تهیه کتاب میتوانند به روشهای زیر اقدام کنند: خرید حضوری: تهران. خیابان ولیعصر. بالاتر از تقاطع امام خمینی. نبش کوچه حسن سخنور. شماره ۲۹. خرید غیرحضوری: سفارش از طریق تارنمای پژوهشکده به نشانی https://aria.honar.ac.ir/ سفارش تلفنی ۹۲-۶۶۹۵۶۱۹۰-۰۲۱ داخلی ۱۲۱
|
نام : | |
ایمیل : | |
*نظرات : | |
| |
متن تصویر: | |
![]() |
![]() |
![]() |